Kommunen.dk
MENU

Markant behov for at nytænke den offentlige selvbetjening

Markant behov for at nytænke den offentlige selvbetjening

Lettere løsninger i mere tilgængeligt sprog er nødvendigt for at lokke borgerne til selvbetjeningstasterne. De unge giver særlige udfordringer.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Det er langtfra kun 80-årige Gerda, der bøvler med de offentlige selvbetjeningsløsninger. 

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.