Kommunen.dk
MENU
Hussain Ali (K) er meget aktiv på de sociale medier, hvor han kommunikerer med sine 20.000 følgere på Facebook og 65.000 følgere på TikTok. Han gik blandt andet til valg på at skabe større tryghed i en række københavnske boligområder og på at investere mere i infrastruktur og offentlig transport.
Hussain Ali (K) er meget aktiv på de sociale medier, hvor han kommunikerer med sine 20.000 følgere på Facebook og 65.000 følgere på TikTok. Han gik blandt andet til valg på at skabe større tryghed i en række københavnske boligområder og på at investere mere i infrastruktur og offentlig transport.
Foto: Niels Ahlmann Olesen, Ritzau Scanpix

Han har flere følgere end Sophie Hæstorp, men det hjalp ikke meget til kommunalvalget

Han har flere følgere end Sophie Hæstorp, men det hjalp ikke meget til kommunalvalget

Hussain Ali (K) satsede på en digital kampagne til kommunalvalget. Men 85.000 følgere på de sociale medier var ikke nok til en plads i Københavns Borgerrepræsentation.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Hussain Ali (K) skulle egentlig være valgtilforordnet på valgdagen. Men han følte sig stresset, presset, og så havde han i øvrigt ikke nået at brevstemme, så han meldte afbud. I stedet gik han ned og stemte og tog så ind til indre by, hvor han vadede rundt alene et stykke tid.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.